¿Qui som?

Carta del president

La Fundación Salud y Persona és una organització sense ànim de lucre, és una iniciativa que té objectiu millorar la salut integral de les persones grans en situació de precarietat, solitud o risc d’exclusió, també donar recolzament i prestar col.laboració econòmica a entitats públiques i privades semse ànim de lucre que treballin en pro de la millora de la salut i qualitat de vida d’un dels col.lectius socials més necessitats com és el de les persones grans.

Ens basem en la ferma convicció que solament des de la sensibilització, cooperació i l’estímul de la responsabilitat individual i empresarial, poder contribuir a pal.liar les necessitats de les persones grans. Per a realitzar aquesta labor de recolzament a les entitats socials que actuen directament en l’atenció a aquestes persones, la Fundación Salud y Persona es financia a través de donacions privades realitzades per empreses i particulars compromesos amb els objectius per als quals treballen. També a través de la prestació de serveis a Empreses per als seus clients i empleats, potenciant la salut integral i qualitat de vida de les persones en les seves diferents facetes : física, emocional, social i medi ambiental.

Com a President de la Fundació i en nom del Patronat em comprometo a vetllar per a una correcta administració dels recursos generats, per al recolzament a les entitats que atenen directament a les Persones Grans.

Cordialment,

Javier Mirallas
Presidente FUNDACIÓN SALUD Y PERSONA

L´Objectiu Fundacional

La Fundación Salud y Persona, té com a finalitat d’interès general, el manteniment i la millora de la salut integral de les persones grans, que es trobin en situació de precarietat, solitud o en risc d’exclusió social, també recolzar entitats sense ànim de lucre que desenvolupin accions de suport a les persones grans.

Visió

La Fundación Salud y Persona vol ser capdavantera en donar recolzament i col.laboració econòmica a entitats socials sense ànim de lucre, que vetllen per a la millora de la salut integral de les persones grans.

Valors que regiran en cada una de les nostres accions i guiaran les relacions que mantinguem amb tots els nostres grups d’interès:

HONESTEDAT

COMPROMÍS

GENEROSITAT

SOLIDARITAT

¿Que fem?

Serveis a empreses

Per dur a terme la nostra finalitat fundacional i donar recolzament a les entitats socials que treballen directament en l’atenció a les persones grans. La Fundación Salud y Persona es financia a través de:

• Prestació de serveis a empreses en salut psicoemocional i social per als seus clients i/o empleats.
  • Programes de formació en l’àmbit de la salut

Potenciem la salut integral i la qualitat de vida de les persones.

Tríptic de la Fundació

Empresa Emocionalment Saludable

La Fundación Salud y Persona certifica als seus clients amb el segell d’Empresa Emocionalment Saludable (EES pel suport i ajut en Atenció Psicoemocional que donen als seus clients i/o empleats.

Activitats per a la finalitat fundacional

• Promoure i desenvolupar actuacions de caràcter social, formatiu, assistencial, sanitari, laboral, orientats a millorar la salut integral de les persones.

• Oferir serveis d’informació, assistència, assessorament i formació, a entitats i empreses.

• Difondre i publicar informació general i especialitzada, organitzar congressos, debats, seminaris, jornades i reflexions.

• Promouré estudis i elaborar propostes polítiques socials adreçades a millorar la salut integral de les persones.

• Promoure o col.laborar en projectes de cooperació internacional en aquest àmbit.

parallax background

Sol·licitud de informació